massa värdelös text

 
I måndags var jag med Felicia och shoppade lite, köpte lite hårgrejer, smink, tre nya sommartoppar och underkläder, pank men nöjd.
 
Igår var vi på skolresa, hela nian var i Liseberg och hade kul! Dock hade jag svinont i halsen och trodde halsflussen var tillbaka, så jag var tveksam till om jag skulle åka eller inte, men vem missar sin egna skolresa liksom? Inte jag iallafall, fick bita ihop och hade en sjukt rolig dag med ett härligt gäng! Bangade inte på en enda karusell och hann åka alla jag ville, till och med Atmos Fear! 
 
Dagen därpå vaknar jag 03:30 av att halsen gör så ont att jag inte kunde sova, och var helt täpt i näsan, fy! Så gjorde mig te och tog massa alvedon och satte mig och kollade på film till 05:00 då jag kunde sova igen, sen väckte pappa mig och det var dags för skola. Tänkte återigen stanna hemma men jag ville se skolahowen som niorna hade idag och äta denna middag. Pallade dock bara se skolshowen sen åkte jag hem och sket i resten. Feber and shit.
 
Nu ska jag vila upp mig, det är ju ledigt nu ett tag! På lördag ska jag till klaxsjön och tälta med bästa vän med fler, ser fram emot det sjukt mycket. Måste ju även göra fint här hemma och på logen, klassfesten ska va hos mig, kommer stressa ihjäl inför det!
 
Ha de gött pluppisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback