mys på säbytorp

jag matar söta Lovisa med lite havreee
 
Denna fina fredagkväll åkte jag upp till min långgranne Sofia för att hjälpa henne vara barnvakt åt min lillasyster bland annat. Tog med kameran såklart och vi tog massa fina kort när vi myste med alla djuren. Getterna är ju för härliga alltså!

Nu är det let's dance med barna, och solklart håller alla här på Oscar Zia haha! Ha det fint <3


sv; ålderdom, hon blir 31 i år, hennes sista sommar..

Svar: Jaha okej.. :(
Julia Johansson

2013-06-01 // 13:36:00

Så söt get :D Älskar getter!

Svar: Jaa urgullig :D
Julia Johansson

2013-06-01 // 19:34:09

Sv: Ja men fin! mycket piggare på framridningen som sat men vi gick skritta jättelänge :( De är ingen bra kombination i värmen för en segstardad pålle!

Grymt fin header! :)

Svar: Hehe okej, förstår det :)
Taack :D
Julia Johansson

2013-06-01 // 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback