sommarjobb

Snacka om lycka när jag öppnar brevet och så står det att jag har fått "feriearbete kyrkogård".
Började faktiskt gråta av lycka, haha herregud det är så typiskt mig. Kyrkan ligger ganska nära mig ute på landet, kommer ta fyrhjulingen dit 7 på mornarna. Tror det kommer bli asmysigt, dagg i gräset, bara jag där, knäpptyst. Sätta sig och plantera blommor vid gravstenarna, spotify i öronen och bara ta det chill.
Jag kommer fanimej få 6000 kronor och jag jobbar inte ens i en månad, så jävlajävlajävla grymt.
Solklart kommer jag ha tid att rida R, kommer hem fyra på dagarna och hinner rida då. Det är ju ändå för varmt att rida mitt på dagarna.
 
En till grym sak är att mitt löshår kom idag, och det är hur vint som helst. Mjukt, långt, mjukt, mjukt. Ni fattar, helt underbart. På måndag har jag tid hos frissan som ska färga och klippa mig, sen ska jag tvinga min lillasyster att sätta i det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback