update om ritus

Jag har som sagt haft en bloggpaus och bloggat hur dåligt som helst, men jag har varit i stallet och ridit massor!
Ritus har blivit något smalare, men har framförallt fått bättre kondition. Vi har tränat massor av intervaller och långa galopper efter grusvägarna häromkring.
M har även börjat träna upp mig och Ritus litegrann inom bruksridningen då jag och Ritus nämligen ska tävla i det i maj! Det ska bli så himla roligt att få testa någonting nytt, detta är någonting som Ritus kan då han tillochmed gått SM i bruksridning, men jag är helt grön på det. Så vi får väl se hur det går, träna träna träna. Ska lägga in ett inlägg om momenten och en film för de som inte vet vad det är!

Blir även en hopptävling 5 maj, vet inte riktigt höjd än men det blir nog LD.

Han fäller även nu, massor verkligen. Det försvinner lite för varje dag, det syns på lurvbollen. Han har även blivit lite piggare, både beroende på att våren är här och att han tappat massa kilo! *tumme upp*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback