bada!

Idag drog jag och Ritus ner till fryken och badade. Jag hade bara linne på mig och ändå var det hett! På vägen dit var han ganska trött och seg, men när vi kommit fram till stranden blev han som en helt annan häst på två röda haha. Rakt ner i vattnet utan att jag behövde närma mig med skänklarna, han drack och plaskade och gick bara längre och längre ut. Tillslut fick jag stanna och vända honom för mina fötter kommit under ytan haha! Sen galopp upp ur vattnet, jäklar vad det plaskade och skvätte vatten.. Jag skrattade och pep som en liten fjortis, och när vi kommit upp på stranden igen la han ett bocksprång innan han körde huvet i gräset. SNACKA VÅRKÄNSLOR HERREGUD. Vi var glada båda två.. Vi badade lite till sen tog vi en galopp hemåt, där vi tränade lite backa.


Tjena, riktigt fin blogg. Besök gärna min och jag återkommer här snart igen. Kram! :)

Svar: Tack så mycket :)
Julia Johansson

2013-05-07 // 22:09:32

Heej! Gud vad fin ritus blivit nu!! Riktig snygging;-)<3

Svar: Hej! Ja han har blivit finare, hehe! :D<3
Julia Johansson

2013-05-07 // 23:06:51

Men åh va mysigt!

Svar: Verkligen :)
Julia Johansson

2013-05-09 // 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback