eva-träning

 
Idag var det ju tänkt att åka ner till Tolita och hoppa lite själva mest för skojs skull, och även träna bana. Vi satte upp tre hinder och jag började skritta fram honom lite. Sen kom min klasskompis Sofia och hennes mamma ner med sina hästar, och då skulle de tydligen ha hoppträning där. Jag kände att det inte var så bra för då hann ju inte jag hoppa, men jag fick gärna vara med i gruppen där lite spontant och det var vi, och jag kan säga att jag har inte tränat för instruktör på åååååår..
 
Jag ångrar verkligen inte att jag hängde på, har sett när både Sofia, Ebba och Frida ridit för Eva och hon verkar vara superduktig. Hon gav mig massor av tips med Ritus så att han inte skulle hänga sig i handen eller dyka efter hindrena, fick verkligen jättebra känsla genom banorna. Ritus var glad och pigg hade egen motor och jag kunde skippa sporrarna. Han la även några bocksprång!
 
På slutet fick vi dock ett stop för att han var så trött, men vi gav oss när vi testat det igen. Men jag är verkligen jättenöjd med både honom och mig, jag känner verkligen hur jag skärper mig när någon "skriker" på mig och jag var verkligen heeeelt slut när jag fått runt honom på tre hinder. Hålla om, hålla hi, hålla upp, hålla kvar.. Hej träningsverk! Anna filmade även en snutt. 
 


» S

Helt sinnessjukt så ni har utvecklats tillsammans!! :o

Svar: Men åååh, tack! :'D
Julia Johansson

2013-05-21 // 20:18:18

Åå vad roligt det ser ut! Duktiga ni, Rituspöjken å du <3

Svar: Askul! Tack bästa Felicia❤
Julia Johansson

2013-05-22 // 18:14:54

Åkte förbi en skylt som det stog Tolita på i Söndags när jag var och tävlade och tänkte att hmmm det känner jag igen och det var ju för att du skrivit om det förr kom jag på nu! Hahha världen är liten xd

Svar: Haha vad roligt! Synd att jag inte visste om det där och då så kunde jag hälsat på dig :)
Julia Johansson

2013-05-29 // 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback